wtorek, 7 maja 2013

Ładna pogoda :)

Hej.
Od dzisiaj niestety do szkoły. Znowu wstawanie o 6:00. Autobus mam o 7:15 dlatego, żeby zdążyć na autobus muszę tak wcześniej wstawać. Zdarza się, że spóźniam się na autobus. Dzisiaj u mnie jest ładna pogoda. Słońce świeci i jest ciepło. Na w-f moja klasa chodziła na orlik. Praktycznie nic nie robiliśmy. Tylko chłopacy grali w nogę. Wiosną zawsze chodzimy na orlik. Wcześniej chodziliśmy na boisko ale od kiedy wybudowali orlik to chodzimy na niego. Dzisiaj miałam 8 lekcji. Wtorek to jest najcięższym dniem z całego tygodnia. A wy ile mieliście dzisiaj lekcji?
Zgłosiłam swój blog do katalogu blogowego.
To jest link do tej strony.

2 komentarze:

  1. Śliczny wygląd bloga! Zaobserwowałam, skomentowałam, liczę na to samo :)
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam dzisiaj tylko 4 lekcje, ale i tak musiałam czekać na autobus bo mieszkam trochę daleko od mojej szkoły. My w czasie wiosny chodzimy na stadion :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń