czwartek, 25 kwietnia 2013

:)

Hej. Jak wam minely trzy dni wolnego. Dla mnie fajnie. Jutro do szkoly ale później znowu wolne. U mnie pogoda dopisuje. Slońce świeci i jest cieplo. Aż chce się wychodzić na dwór. A u was jaka jest pogoda?
Przeglądalam blogi i nie które mi się bardzo podobają.
Oto lista blogów:
1. sandi-sandii.blogspot.com
2. oczamichomika.blogspot.com
3. blog-na-czterech-lapach.blogspot.com
4. ivictoriaaa.blogspot.com
5. deskorolka-pasja.blogspot.com
6. mojmalyszalonyswiat.blogspot.com
7. neopoltiandreams.blogspot.com
8. a-day-in-the-lifee.blogspot.com
9. music-best-friends.blogspot.com
10. wiiiikiiii.blogspot.com

Zapraszam też na moje blogi:
1. pies-to-najlepszy-przyjaciel.blogspot.com
2. blogkociaki.blogspot.com

2 komentarze:

  1. U mnie pogoda taka se. Niby pochmurno ale deszczu nie ma. Ani burzy. A szkoda, bo lubię deszcz :) Fajny blog obserwuję i pozdrawiam :D
    http://indzia-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ;]
    Świetny blog, naprawdę, będę zaglądać częściej! + obserwuję, jeśli masz ochotę możesz również to zrobić :3 zapraszam- http://sooletsbecrazytogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń