piątek, 19 kwietnia 2013

Moja kumpela :)

Hej, co tam u was? U mnie spoko. ;)
Jutro jadę do mojej najlepszej koleżanki. :) Jak przyjadę to wam opowiem co robiłyśmy. Moja koleżanka ma na imię Ewa. Znamy się od pierwszej klasy podstawówki, czyli już się znamy 8 lat. Wiosną i latem jeździmy do siebie. Z nią jestem w jednej klasie. I z nią siedzę w jednej ławce. Nie dawno siedziałam z kolegą. W mojej klasie jest 18 uczniów razem ze mną. Wszyscy na lekcji gadali, więc wychowawczyni tak nas posadziła, żebyśmy nie gadali. Chłopcy siedzą z dziewczynami. Dwóch chłopaków siedzą sami. Więc dwie dziewczyny muszą siedzieć razem. Dlatego siedzę z Ewą. :)
Mam nadzieję, że jutro będzie świecić słońce, bo dzisiaj niebo jest zachmurzone i pada mżawka. ;)
Jak jutro będzie ładna pogoda to pojadę rowerem. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz