niedziela, 14 kwietnia 2013

Moje arcydzieła :)

Hej, jak wam mija weekend? Dla mnie spoko. :)
Dzisiaj odrabiałam lekcje. Mam kilka zaległych prac z zajęć artystycznych, więc postanowiłam je zrobić. I jutro dam do oceny. Zrobiłam kilka fotek więc wam pokaże. Z matmy z kartkówki dostałam 4. Dla mnie to dobra ocena. :) Muszę kilka ocen poprawić, bo zaraz koniec roku i wystawienie ocen. Wczoraj była ładna pogoda i świeciło słońce. W tym tygodniu mam sprawdzian z biologi i z fizyki. Z biologi wczoraj się uczyłam, ale dzisiaj i jutro jeszcze powtórzę. Z fizyki też muszę się trochę po uczyć. ;)
                                                   Witraż
                                                    Wydzieranka 
Sory, że trochę nie wyraźne ale bateria w aparacie była słaba więc musiałam robić telefonem. ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz