środa, 3 kwietnia 2013

Zmiana adresu :)

Hej, wczoraj nic nie napisałam, ponieważ nie miałam czasu. Zmieniłam nazwę bloga. Teraz nazywa się szalona blondynka. Adres strony to: szalona-blondynka.blogspot.com.  Dzisiaj na w-f nauczycielka dała mojej klasie wycisk. Mężczyzna jest jednak łagodniejszy niż kobieta. Teraz mnie nogi bolą. Jutro znowu będę miała zakwasy. A jak u was leci?
 Wczoraj pomalowałam paznokcie.



Podoba się wam kolor.

Zaraz idę lekcje odrabiać z matmy. Mam teraz rozwiązywanie układów równań pierwszego stopnia z dwiema niewiadomymi.
A wy jaki temat macie z matmy?


To cześć, trzymajcie się.

2 komentarze:

  1. Śliczny kolorek paznokci ♥
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor paznokci
    Ja już obserwuję liczę na rewanżyk
    Zapraszam
    http://honey-honorata-skarbek-i-jej-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń